.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تزریق روزانه ۲۵ هزار دوز واکسن کرونا در مازندران/ برنامه‌ریزی برای تزریق واکسن به رانندگان تاکسی
سرپرست معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه برنامه‌ریزی عملیاتی برای تزریق واکسن کرونا رانندگان هفته‌های آتی در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، قاسم اویس  در ارتباط با آخرین تصمیمات برای تزریق واکسن رانندگان تاکسی، اظهار کرد: سهمیه مورد نظر باید تعیین شده و همزمان باید ثبت در سامانه انجام شود.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها باید تعداد رانندگان تاکسی و افراد را معرفی کنند، البته هنوز دستورالعمل اصلی تزریق واکسن کرونا برای این قشر اعلام نشده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: با این روند به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی درباره ثبت در سامانه برای تزریق واکسن، افزود: خود راننده‌ها یا شهرداری به نمایندگی از این قشر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اویس با اعلام اینکه تزریق واکسن به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند، گفت: تاکنون بیش از ۵۳۶ هزار دوز واکسن تزریق شده است که از این تعداد ۴۲۷ هزار مربوط به دوز اول و ۱۰۸ هزار مربوط به افرادی است که دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه گروه‌های سنی در حال حاضر واکسن دریافت می‌کنند، افزود: در مناطق روستایی افراد بالای ۵۰ سال و برای افراد ساکن در مناطق شهری گروه سنی بالای ۵۸ سال واکسن دریافت می‌کنند و فقط امروز ۱۵ هزار دوز واکسن تزریق می‌شود.

سرپرست معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چه تعداد نفر برای تزریق واکسن با دانشگاه همکاری می‌کنند، گفت: در مراکز تجمیعی ۱۵۰ تیم دو نفره و در همه ۱۸۲ مراکز تزریق واکسن انجام می‌شود.

اویس درباره تاخیر در دریافت دوز دوم واکسن آسترزانکا در برخی از گروه‌های که دوز اول را دریافت کردند، افزود: حدود ۸۴ هزار واکسن آسترزانکا دوز دوم نیاز داریم در حال حاضر ۴۵ هزار دوز تحویل گرفتیم و مابقی هم تا پایان هفته در اختیار ما قرار می‌گیرد./فارس

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.